Φέτος την πρώτη μέρα στην τάξη κάναμε δραστηριότητες ενδυνάμωσης της ομάδας μας. Γιατί μπορεί να γνωριζόμαστε χρόνια, όμως υπάρχουν πράγματα πάντα που δεν ξέρουμε ο ένας για τον άλλον, ή έχουμε "κολλήσει" με τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες που δημιουργούνται.
Ένα από αυτά τα παιχνίδια ήταν:
- χωριστήκαμε σε ομάδες των έξι
- κι ο καθένας ζωγράφισε σε χαρτί Α4 το περίγραμμα του χεριού του και το έκοψε με το ψαλίδι
- έγραψε το όνομά του στο κέντρο του χεριού
- οι υπόλοιποι της ομάδας έπρεπε να γράψουμε σε κάθε δάχτυλο ένα θετικό χαρακτηριστικό για τον κάτοχο του χεριού
- στη συνέχεια καθίσαμε στον κύκλο και κάθε παιδί διάβαζε τα θετικά χαρακτηριστικά που ήταν γραμμένα στο χέρι του και το κολλούσε σε ένα χαρτόνι στον τοίχο
- σκεφτήκαμε μάλιστα να μην τα κολλάμε τυχαία, αλλά να αγγίζουμε ο ένας τον άλλον και να σχηματίσουμε κάτι σαν ήλιο ή σαν λουλούδι...
Μετά η κυρία μας ρώτησε
- τι είδους συναισθήματα νιώσαμε κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας;
- πώς νιώθουμε που ακούμε θετικά σχόλια για μας;
- πώς νιώθουμε που λέμε θετικά σχόλια για άλλα άτομα;
- τι μάθαμε από αυτή τη δραστηριότητα;
Είναι πάντα ευχάριστο ν΄ ακούς θετικά σχόλια και ιδίως από κάποιους συμμαθητές σου που δεν το περιμένεις. Και να λες κι εσύ κάτι καλό στον άλλον κι όχι μόνο να τον πειράζεις και να τον κοροϊδεύεις. Ανακαλύπτεις τόσα για τους άλλους, αλλά και για σένα! Και χωρίς βιβλία!
1 σχόλιο:
Πολύ ωραία ιδέα!
Μπράβο, παιδιά!!!
Συγχαρητήρια και στη Δασκάλα σας!!!
Δημοσίευση σχολίου